27 Şubat 2015 Cuma

DIŞARIDA KORKUNÇ BİR FIRTINA,KOMŞUDAN GELEN SICACIK BİR ÇORBA

     Kendi kendime , sağlıklı beslendiğim için hiç de hasta olmuyorum dedim,demez olaydım,yürüyüş yaparken terledim üstüne üşüdüm,sonra da hemen boğazım ağrımaya başladı..Hasta olduğunuzda bilirsiniz,daha bir duygusal olursunuz,sıcak bir çorba istersiniz.Okuldan gelirken ayak üstü komşuma hasta olduğumu söylemiştim,birazdan çalan kapının ardında dumanı tüten  kocaman bir kase tavuk çorbası ,daha görüntüsü ile beni iyileştirdi,hastalık falan kalmadı.O çorba midemi değil yüreğimi ısıttı...Yüzüme yayılan kocaman bir gülümseme ile dolaşmaya başladım :))  (Bir de komşum  Almanya'dan daha dün geldi.)
      Komşuluğu çok seviyorum,hastalıkta,sağlıkta çay koy geliyorum diyebileceğin dostlarının olması çok güzell :))) Eşten gelen sümbülleri de unutmayayım.
      Eşini mutlu etmek isteyen eşlere,komşusuna sıcacık çorba getiren komşulara selam olsunnn.Saygılar,sevgiler,güzel hafta sonları...
     
           ÇOK ÖNEMLİ NOT:(Aklıma yeni geldi ,bu anı :))  ) Ben lisedeyken üst üste dayımı ve annannemi kaybetmiştik,annem çok üzgündü tabi..Bir gün apartman komşumuz elinde bir tepsi kurabiye ile geldi ve dedi ki ''AĞZINIZ TATLANSIN '' Tanrım bir cümle bu kadar mı etkili olur ,o anki duygularım inanılmazdı,gerçekten ağzımız tatlandı ve ben o kurabiyelerin tadını hiiiç unutmadım.Sonra ben de aynı geleneği aynı cümle ile hep sürdürdüm ve sürdüreceğim de...





33 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun, tez zamanda iyileşmeniz dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun, acil şifalar dilerim. Ne kadar şanslı bir eş ve komşusunuz! Hepsine kocaman aferin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aferini hak ettiler değil mi :))) Teşekkür ederim.

      Sil
  3. Geçmiş olsun. Ne güzel komşunuz var sizi düşünen...

    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/2015/02/dresslinki-kesfedin-discover-dresslink.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nilgün.sağolsun komşularım iyi insanlar gerçekten,emeklerini esirgemeyen insanlara saygılar :)))

      Sil
  4. Bir an önce iyileşmeniz dileğiyle ,geçmiş olsun♡♡

    YanıtlaSil
  5. çok geçmiş olsun böyle komşularınızın olması ne güzel samimiyetiniz artsın eksilmesin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komşulukları unutmayalım değil mi,karşımızdakinden beklemeden biz atalım ilk adımları ne olur ...Sevgiler,teşekkürler

      Sil
  6. Nasıl seviliyorsunuz demek ki, bu devirde kim komşusuna çorba yapar götürür ki... Geçmiş olsun canım hocam kendinize dikkat edin, siz bize çok lazımsınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Fidancığım,aslında yok değil,komşusuna çorba götürecek insan çok,bir ilk adım her şeyi çözüyor,doktor bol bol dinlen dedi ya ben de bol bol yatıyorum :)))

      Sil
  7. çok geçmiş olsun. hava bizde de aynı, yağmur fırtına, çabucak iyileştirsin komşu çorbası.

    YanıtlaSil
  8. Hangi sebepten dolayı sıkıntılı olursak olalım sevdiklerinizle beraber ayağa tekrar kalkabiliyorsak ne mutlu. Allah'ü Teâlâ sevdiklerinizle beraber mutlu huzurlu her daim kenetlendirsin. Çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin sevgili Şebnem,sevmek ve sevilmek dünyadaki en güzel şey...Teşekürler,sevgilerimle

      Sil
  9. Teşekkür ederim,bu güzel komşuluk örneğini özellikle paylaşmak istedim çünkü bazen hayat meşguliyetinin içinde unutuyoruz incelikleri...Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun.. Ne güzel komşunuz var:) komşuluğunuz hiç tükenmesin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Billur,amin güzel dileğin için :) sevgiler

      Sil
  11. Geçmiş olsun... Çok şanslısınız gönlü güzel komşularınız var :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,gönlü güzel olunca insanın yetiyor zaten ,sevgiler :)

      Sil
  12. Çok geçmiş olsun. Ben de hastayım ama çorba getiren bir komşum yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun,canım benim,duyarlılık diliyorum herkese,gönül güzelliği diliyorum bu mart sabahı insanlara ,Bilge hasta olmasın da ayrıca,onlarınki daha zor oluyor .Sevgiler

      Sil
  13. Hocam çok geçmiş olsun. Tez zamanda şifanızı bulun inşallah. Bende hasta olmaktan korktuğum için yürüyüş yapmaya çekiniyorum.Havalar dengesini bulsada bizde kendimize gelsek. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Funda,aldatıcı havalara hemen aldanıveriyoruz ,mart uğraştırmaz inşallah :)) sevgiler

      Sil
  14. Geçmiş olsun, ev alma komşu al dememişler boşuna :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,dip dibe oturuyorsun,yüz yüze bakıyorsun,onun için gerçekten çok önemli komşuluk :) sevgiler

      Sil
  15. Canııııım çok geçmiş olsun. Tam hastalık mevsimi, iyi bakmak lazım kendimize. Komşuluk güzel bir şey elbette. Benim eski apartmanımda da güzel komşuluk ilişkileri vardı. Şimdiki evimizde bu durum yok, daha doğrusu doku uyuşmazlığımız var çoğu komşumla. Bahçe sebebine bu eve taşındık ama ev aldık, komşu alamadık. Aslında hepsi de iyi insanlar ama paylaşabilecek hiç ortak yanımız yok gibi. Keşke şu blog aleminden tanıştığımız güzel insanlarla bir apartmana toplanabilseydik ne iyi olurdu değil mi? Sevgilerimle blog komşum benim, tekrar çok geçmiş olsun. Aman kendine dikkat et.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,mutlaka yatırıyor,istirahat etmeden de geçmeyecek gibi..İnan ben de bu paylaşımı hastalığım için değil de komşuluğu vurgulamak için yaptım.Bazen unutuluyor,yapacağımız işlerin çokluğu çevremize karşı duyarsızlaştırıyor bizi,paylaşmayı çocukların özellikle görmesini istiyorum ki önlar da ilerde yaşatsınlar bu durumu.Hiç unutmuyorum ben lisedeyken üst üste dayımı annannemi kaybetmiştik,bir gün zil çaldı kapıyı açtım ,apartman komşumuz elinde bir tepsi un kurabiyesi ile karşımda duruyordu.Söylediği şu:''Ağzınız tatlansın''Ben o kurabiyenin tadını hiç unutmadım ve sonra aynı cümle ile bunu ben de hep sürdürmeye çalıştım.(bunu şimdi hatırladım ) Benim de senin durumunun tersini yaşadım.önceden çok özendiğim halde olmadı güzel komşuluklarım,ama ne gariptir ki Bodrum'da yakaladım bu güzel komşuluğu :) Neyse hiç değilse blog komşuluğu yapıyoruz,birbirimizi anlayabiliyoruz,ekrandan da olsa :) Dikkat edeceğim,sevgiler.

      Sil
  16. It's very nice to be able to read what you write!! Know that in Turkey you have many good soups!! :)
    My hyacinths only have a small flower now (but they are growing outside where it's still cold)

    Best regards
    Rosa
    Styleyourselfinstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turkey soup is very nice :) here the weather is nice..I have many flowers .. with love

      Sil
  17. Ev alma komşu al diye boşu buna dememişler. Anadolu kadını her daim yardımsever ah desen yanı başında. Katıksız ,pazarlıksız içten anadolu kadını...

    YanıtlaSil