13 Şubat 2015 Cuma

SEVGİLERİ YARINLARA BIRAKMAYALIM

SEVGİLERDE
Sevgileri yarınlara bıraktınız
Çekingen, tutuk, saygılı.
Bütün yakınlarınız
Sizi yanlış tanıdı.

Bitmeyen işler yüzünden
(Siz böyle olsun istemezdiniz)
Bir bakış bile yeterken anlatmaya herşeyi
Kalbinizi dolduran duygular
Kalbinizde kaldı
Siz geniş zamanlar umuyordunuz
Çirkindi dar vakitlerde bir sevgiyi söylemek.
Yılların telaşlarda bu kadar çabuk
Geçeceği aklınıza gelmezdi.

Gizli bahçenizde
Açan çiçekler vardı,
Gecelerde ve yalnız.
Vermeye az buldunuz
Yahut vakit olmadı
BEHÇET NECATİGİL


SEVGİLERİN YAŞANDIĞI,SEVGİ SÖZCÜKLERİNİN CÖMERTÇE SÖYLENDİĞİ,SAĞLIK ,MUTLULUK ,HUZUR İÇİNDE GEÇEN BİR CUMA VE HAFTA SONU DİLİYORUM :)))
NOT:TAŞ DEYİP GEÇMEMEK GEREKLİ DEĞİL Mİ O BİLE KALBİNİ SUNUYOR BİZE(BUNLARI TAŞLARA MERAK SARDIĞIM GEÇEN YAZ TOPLADIM.)








26 yorum:

  1. Nasıl da unutmuşum hayat gailesi içinde, okuyunca hatırlardım. Evet, dar zamanlara da sığar sevgi. Kendi adıma çok ama çok teşekkür ederim hocam :) Sevgilerin en büyüğü bizden size...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sesinizi duyduğuma çok sevindim, sizin de enerjinizi çok sevdiğim halde yoksunuz,gözlerim arıyordu açıkcası :) Şiirin sizi mutlu etmesine daha çok sevindim,şiirler böyledir işte,insanın yüreğine sıcacık bir güzellik bırakır ya da burkar yüreğini...''Ağrımasa bilir miydim yüreğimin yerini '' diyor ya şair...Çirkin değildir dar vakitlerde sevgiyi söylemek,ya bir daha fırsatımız olmazsa söylemek için...Sevgilerimle

      Sil
  2. Ama farklı bir post...teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sefer de böyle olsun,yakında dikiş yayınları yamak istiyorum ama bu konuları da atlamak istemiyorum,Sevgilerimle :))

      Sil
  3. Bu şiiri hep çok sevmişimdir:) ve taşlar.. küçücük taşlarda ne güzellikler gizlidir, topladığım taşlardan biliyorum :) bu güzel post için teşekkürler... Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilmeyecek gibi değil ama,bu şiirde insanın içini burkan bir şeyler var..Behçet Necatigil ustaya saygılar...Ne güzel siz de taşları seviyorsunuz,ben de artık farklı bir gözle bakmaya başladım taşlara ve onları çok sevdim...Teşekkür ederim,mutlu oldum :)) sevgiyle kalın

      Sil
  4. Oh, içimi ferahlattınız, teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçeklerdeki renkler şahane yaa,ben de bayılıyorum,o yüzden bu güzellikleri paylaşmak istedim,ben de teşekkür ederim..Sevgiyle kal...

      Sil
  5. sevginin kıymetini bilenler öyle azaldı ki ... ne iyi geldi şiir anlatamam yarınlara bırakmadan paylaşıp hemde bir merhaba dediğiniz ses verdiğiniz için teşekkürler ..sevdiğimiz sevildiğimiz samimiyetlerin daim olduğu nice cumalara.. sevgiyle kalınn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin amiiiin diyorum güzel dilekleriniz için,çok sevindim şiirin yüreğinize akmasına..Çıkar ilişkilerinin bizi sarmalamasına izin vermemeliyiz..Küçük bir anımı anlatmak istiyorum.Yıllar önce bu okulumda ilk derse girdiğimde öğrenciler aralarında şöyle konuşmuşlar:Yeni edebiyatçı çok iyi yaa ,acaba bizden bir şey mi isteyecek :)))) Bunu da bana yine kendileri anlatıyorlar,öyle de açık sözlüler..Hep çok gülerim ne yapsın çocuklar karşılıksız sevgi aramızdan uzaklaştıkça bakış açıları ancak o kadar oluyor...Sevgiyle kalın

      Sil
  6. sevdiğimiz herkese, sevgimiz de hep cömert olmak en güzeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de ..Bazı büyükler çocuğunu uyurken öper ya ...ya da şımarır diye sevgisini göstermez ya...Bunlar uzaklaşsın lütfen hayatımızdan...Ben durmadan sarılırım çocuklarıma hiç de şımarmadılar...sevgiler

      Sil
  7. şiir zaten ayrı güzel, yanında taşlar, taşların sergilendiği ağaç parçası, çiçekler, güzel dilekler ...
    e daha ne olsun . harika bir paylaşım olmuş, sevgiler, selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiir çoook güzel...Taşların altındaki ağacı marangoza kestirdim,üzerine taş evler de yaptım,Bir gün onları da paylaşmak istiyorum.Çok mutlu oldum beğendiğiniz için.ben de çok teşekkür ederim.Sevgilerimle :))

      Sil
  8. Ne güzel. Bir haftalık yorgunluğun bezdirdiği yüzüm, bu güzel şiirle, sevgiyi hatırlatan resimlerinizle neşelendi. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhh ne güzel ,neşe ,umut eksik olmasın,çiçekler canlandırsın ruhumuzu...ben teşekkür ederim,sevgiyle kalın

      Sil
  9. Hepimizin en çok ihtiyaç duyduğu sevgi. SEVMEK ve SEVİLMEK. Bu duyguyu yaşayan ve yaşatanlara ne mutlu. Her daim sevdiğimizi cömertçe sergilesek sevildiğimizi yine cömertçe gösterenlerle beraber olsak dağlar aşılır hiç bir rüzgar deviremez. Yazınızı okuyunca böyle duygular içine girdim. Çiçekler yüreğimizi açtı, taşa taş deyip geçmeyelim sevgiyi dolu dolu haykırdı. Bu sıcak sevgi dolu paylaşımınız için teşekkürler çok sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söyledikleriniz ve hissettikleriniz çoook anlamlı..Gerçek sevginin yerine konabilecek başka bir şey yok...Para pul..hiçbir şey...Çok teşekkür ederim...Paylaşılmayanın anlamı ne diyor bir şair...bu güzellikler size ulaşıp bir parça güzellik verdiyse ne mutlu...Sevgiler..

      Sil
  10. İleride sizin civarınıza yerleşeceğim kısmetse öyle planlıyorum:) Yaşam enerjinizden, sevginizden, güzelliğinizden bana da bulaşsın istiyorum... Taşlarda bile sevgiyi görüp gösterebilen bir insan... Bence ben sizden uzak kalmamalıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha çok hoş,ilahi Fidan , hoşuma gitti ,memnuniyetle komşuluk yaparım,Taşlarda bile sevgi görmek ifadesi hele daha çok hoşuma gitti...Teşekkür ederim :))

      Sil
  11. Hocam böyle yorumlarla sizi boğmuyorum değil mi:( Size bahsettiğim arkadaşım bu kadar yazma samimi olmadığın zannedilir dedi çok üzüldüm. İçimden geldiği gibi yazıyorum. Dert oldu valla söylediği şey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayıırrr ne münasebet,bunlar boğucu yorumlar değil kiiii,sen hissetmediğini söyleyen biri değilsin ki,çok dobra bir kalemin var,böyle hissetmiş olman da zaten benim için şahane bir duygu....Hissettiklerini söylemekten vazgeçme :))))Sevgiler

      Sil
  12. Çok hoş bir paylasım olmuş.Taşlar çok hoş.Sizede hayırlı günler,sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa,çok teşekkür ederim :) adın çok anlamlı ''Kitap Cumhuriyetim'' güzel yayınlarda buluşmak dileğiyle ,sevgiler

      Sil
  13. Çok sevdiğim ve hayatımın çeşitli dönemlerinde aklıma geli geliveren bir şiirdir. Ama sadece sevgiyi değil, hayatı ertelemekle de ilgili olarak. Sorumluluk sahibi biri olunca, siz istemeseniz de göz göre göre veya ruhunuz bile duymadan üzerinize yükleniveren ekstra sorumluluklarınız da oluyor. "Onları yapıvereyim, görevi yerine getirivereyim, bana güvenenleri pişman etmeyeyim" derken hayatı ertelediğimi düşünürüm zaman zaman. Kendime ayıracağım şeyler ya dar zamanlara sıkışıyor ya da kendine hiç yer bulamıyor. Necatigil Usta beni benden aldı yine...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar haklısın kii,çoğumuz dertliyiz bu konuda,sanırım biz Türklerde bu hayatı erteleme konusu daha fazla,Kendimiz dışında herkesi memnun etmek üzerine programlanmışız sanki..Aklım hep geniş zamanlarda yapmayı planladığım fikirlerle dolu,evim bu geniş zamanlarda yapmayı planladığım işlerin malzemeleri ile dolu,yüreğim gitmeyi hayal ettiğim ülkelerin görüntüleriyle dolu...Peki yaa geniş zamanlar bulduğumda,sağlığım olmazsa ya da gönlümde yer olmazsa.....Yok yok ertelemeyelim ,dar zamanlar da olsa yapmak istediklerimizi yapalım,Çünkü sonra pişman olmak çok koyuyor insana...

      Sil