26 Mart 2015 Perşembe

ÜÇÜ BİR ARADA...TEK MODEL ÜÇ FARKLI TARZ

                 
         
 ÖNÜ KAPALI DA GÖRÜN İSTEDİM AMA RÜZGARIN YAPTIĞINA BAKAR MISINIZ





Üçünü bir arada görün istedim
Elbise çiçekli ya ,düğmeleri esprili,çok seviyorum o yüzden
Ama nasıl bir rüzgar zor çektik fotoğrafları
Altına bordo çizme giydim ama taba daha iyi olur diye düşündüm,acele ettim çünkü
Düğmeler elbisenin kumaşından ,..
Bu sondu,daha yok bu ceketten :)) Ama beğeneceğinizi düşündüğüm  başka tarz ceketler var,fotoğrafları hazır ,çok yakındaa :)))
SEVGİLER...

16 yorum:

  1. Ceketi zaten beğenmiştik ama ah ,o saçlar...Lütfen toplanılmasın o güzellikler.Ne hoş,ne genç,ne romantik görünüyorsun Nuray hanımcığım.18. yüzyıl İngilteresi'nde bir şatonun bahçesindesin sanki.Çok güzel foto,öyle de hüzünlü bakmışsın ki yüreğime dokundu.Ayrıca bordo çizme cuk oturmuş,yukarıdan aşağıya görüntü bütünlüğü vermiş,taba renk bütünlüğü keserdi.Hay yaşa Nuray hanımcığım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüznü ,hüzünlü bakışları ben de çok severim aslında,,Zühal Olcayı hüzünlü bakışlarından dolayı sevdiğim gibi..Ahmet Haşim çok sevdiğim bir dizesinde ''Melali (hüznü) anlamayan nesle aşina değiliz ''diyor ya bizim ergenler bizi anlamaz ama biz severiz romantik hüznü değil mi sevgili doktorum :)) Ya da Jane Austen'ın AŞK VE GURUR romanı geldi aklıma,tam ordan bir sahne söylediğiniz..Çok da sevdiğiö bir kitap,film olarak da oynamıştı...Konu nereye geldi...İyi ki de geldi :)) Çok teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için...yeni makine ile dikişler dikilmeye başlamış :))sevgiler

      Sil
  2. Hepsi birbirinden güzel! Fark ettim ki hep arada bir yerde bir kırmızı-bordo tonu var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Begüm..bazı renkler beni etkiliyor sahiden ,bordo bunlardan biri :) sevgiler

      Sil
  3. ceketlerin üçü de aynı kalıptan mı,çok güzeller ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceketlerin üçü de aynı...Sadece ufak tefek farklar var...Çok teşekkür ederim..Sevgiler

      Sil
  4. Ayy ama bende istiyorum bunlardannnnn. Cok chic hepside. Kiskanabilirmiyim musaadenizle?
    Yoksa kiskanmayi birakip bi kosu gidip diksem mi acepp? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mevlüde çılgın kadın :)) kıskanılabilir ve hemen yapılabilir..Eminim sen bir iki farklı dokunuşla harikalar yaratırsın :)) Bekliyorum ennnn kısa zamanda..

      Sil
  5. Ellerinize sağlık çok şık olmuşlar sağlıkla giyinin

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok şık, maşallah size ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Rumeysa :)) sevgilerimle

      Sil
  7. Nefis! Ellerinize sağlık ☺

    YanıtlaSil
  8. bu model size çok yakışıyor,iyi günlerde giyin:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Billur,ben de beğenince abartıyorum biraz (biraz mııı,aynı modelden üç tane,hatta daha fazla oluyor bazen..ama ne yapayım tek hevesim bu...) sevgiler canım .

      Sil