8 Ekim 2015 Perşembe

MERHABA

       GELENEĞİ BOZMAYAYIM DEDİM :) Geçen yıl eylülde açmıştım bloğu,ne heyecan ne heyecan...İlk arkadaşlıklar,ilk yorumlar nasıl da mutlu etmişti beni...Diktiklerimi paylaşmak,onlar hakkında sohbet etmek ayrı bir mutluluk sebebim oldu...Okuldan gelir gelmez ilk işim bilgisayarı açmak oluyordu,yapacağım yayınları düşünmek,onları paylaşmak bir yıl boyunca beni o kadar mutlu etti kiiii  ...
       Bu günlerde biraz tembelleştim amaaa bloğuma ve dikişe karşı  sevgi ve heyecanımı kaybetmedim,bir yılını dolduranlar genelde çekiliş yaptıkları için ben de hem kendimi canlandırmak hem de sizleri canlandırmak için bir çekilişle  başlangıç yapayım istedim .....
        Eveett size Bodrum peştemalleri hazırladım, şanslı üç kişiye gidecek bu peştemaller...
           
        NOT:Her hangi bir şartım yok,bol bol yayın yapalım,bol bol yorum yapalım,,sahici olalım,birbirimize umut ve üretkenlik aşılayalım, daha ne olsun....takip etmek isteyen ,takip eder zaten diyorummmm ve sevgilerimi gönderiyorum hepinize :))))))
         NOT:Hamam sefasını seviyorsanız  ya da deniz kum güneş diyorsanız eeee hadi ne duruyorsunuz talip olun peştemallere....






Fotoğraflara da bayıldım,renkler ne güzel oldu...Antika çeyiz sandığımın üstünde begonvillerle pek bi güzel oldular ...
     

50 yorum:

  1. İlk yılınız hayırlı olsun, nice uzun ömürlü yayınlara diyelim! :)) Çekiliş yapma fikri çok iyiymiş, o zaman bizde davete icabet edip talip olalım...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldin Kevser,teşekkür ederim ,siftahı yaptın çıkar inşallah sana :)))

      Sil
  2. Hosgeldin arkadasim gozum yollarda kalmisti valla. O zaman yeni faaliyetler baslasin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum Nurten,şeytanın bacağını kırdım sonunda çok mutluyum ,elbiseler yayınlanmayı bekliyor :))

      Sil
  3. Hayırlı olsun,nice senelere ve deeeee,gururumuzsun,daha bir yılını doldurmadan nice yıllanmış blogerları geride bırakıp bir programa moda danışmanı bile oldun.Daha ne olsun,Allaaahhh,aman sabahlar olmasııınnnn ......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdaaaa özlemişim çılgın kadın seni ve yorumlarını,güldürdün beni yinee..Allah da seni güldürsün dikiş kıs :))

      Sil
  4. Bu arada ben peştemal falan istemem,sen gel yeteerrr.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burdayım artıkkk Sevdammm,elbiseler diktim kendime,başladım yaa artık paylaşırım onları da ,öptüm seni :))

      Sil
  5. ben o pazen elbiselerin postunu nasıl kaçırmışım hay allah, cıvıl cıvıl renkler aman allahım tam da benim sevdiğimden, muhteşem olmuşlar. hani benim pazen kumaşım varya o hala dikilmedi, alıp sana mı gelsem. :))) blogun yeni yaşı kutlu olsun. daha nice üretkenlik dolu zamanlar ve işler yansısın bize. çok ilginç bir tesadüf ki, bugün gelinimle konuştuğumda, bu arada konuya direk girdim -kasım sonu Kolombiya ya gideceğim oğlum ve gelinimin yanına - türkiye den istediğin bir şey varmı dedim, peştamal istiyorum dedi :)))) ben de ilk iş datça pazarından alınacaklar listesinde dedim. ve blogu açıp takip listemde bu postunu gördüm. ne diyeyim şimdi, :)))) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili gezgin arkadaşım,yakınız nasıl olsa gelin valla,dikeriz birlikte...Gerçekten ne güzel tesadüf olmuş,peştemallerden birisi taa Kolombiyaya gitse çook güzel olur...O da bizim kafadan demek kii :)))Ben de pazara gittiğimde tek ilgilendiğim tezgah bu bizim doğal bezlerimizin satıldığı tezgahlar,diğerleri çok uyduruk ve Çin malı şeyler çünkü...Siz bu sene çok güzel gezdiniz ,özendim gerçekten şimdi bir de yurt dışı ..Ordan da ne güzel fotoğraflar gönderirsiniz bize...Sevgiler

      Sil
  6. Yeni eğitim öğretim ve bloger yılın hayırlı olsun.Her ne kadar dikişle çok ilgili olmasamda takibe devam sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım,dikişle ilgim yok diyorsun ama evde iki tane dikiş makinen var :)) sana da bulaştıracağım bu işi :)))) sevgilerr

      Sil
  7. Ha ben de daha once aynı hediyeden aldığım için peştemal hediyemden feragat ediyorum.

    YanıtlaSil
  8. merhaba ilk yılınız hayırlı olsun byle güzel bir blogu bizimle buluşturmuşsunuz teşekkür bile etmek lazım bence
    bende katılsam acizane çekilişinize :) olmam mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,elbette katılın ne güzel...Ne güzel bir blog adınız var ''hayatım kitap''böyle düşünenler çoğalsın lütfen ülkemizde...Sevgilerimle :))

      Sil
    2. inş çoğalırız ,okumaları için gençleri çocukları teşvik edeceğiz okuyacağız ve okutturacağız inş.
      kocaman sevgiler
      blog adımı beğenmiş ve belirtmiş ilk kişisiniz :D

      Sil
  9. Hocammmmm, nice yıllara :) Ben de talibim peştemallere :))) olmayacaktım ama bu güzellikleri görmezden gelemedim :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım,iyi yaptın bence...miniği ve seni çoook öpüyorum :)))

      Sil
  10. Haklısınız, silkinip hareketlenmek lazım artık. Bende de bir rehavet, bir rehavet bu aralar. Dikiyorum ama paylaşmaya gelince üşeniyorum. Çekilişe katılarak başlayayım işe madem. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rehavetin dibine vurduk gerçekten,ama yeter artık ,diktiklerimizi paylaşmanın sırası geldii :))) hoş geldin Antigone ,sevgiler :))

      Sil
  11. Öncelikler merhaba, hoş geldiniz, sefalar getirdiniz! Tebrikler, nice değerli paylaşımlarınızı görmek dileğiyle yeni yılınızda da :) O ne güzel resimler öyle! Her zamanki gibi sayfanız renklerle neşe saçıyor. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum Begüm ( Sevda'nın deyimiyle müyendiz hanım ) Daha uzun yıllar yapalım gerçekten,burdaki buluşmalarımız beni çok mutlu ediyor çünkü... Renkleri ben de çok sevdim,sıkıldıkça bakıp durum :))) Sevgiyle kal :))

      Sil
  12. hoş geldin :)) canlanma vakti geldi artık çok haklısın. Ben de öyle bir bıraktım ki kendimi.. :( ne bloğla ilgileniyorum ne başka bir işle.. bu kadar tembellik yeter. çekiliş fikri de hoş,biraz heyecanlanırız:)) hamam sefalarına bayılırım:)
    yeni eğitim-öğretim yılımız da başarılı geçer umarım,sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Billur,hoş buldum canım :)) Ooooo benim gibi hamam sefasına bayılan biri daha,yaşasınnn...Bu kötü günlerde meşguliyetler olmazsa kafayı yiyeceğim inan :(( İnşallah canım,nereye taşındınız merak ettim :)) sevgiler

      Sil
    2. Osmaniyenin kadirli ilçesine taşındık canım, sevgiler:))

      Sil
  13. Gözümüz yollarda kaldı hoş geldiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum ve çok mutlu oldum :)) sevgiler..

      Sil
  14. nice yıllarınız olsun blogla, bizimle ve sevdiklerinizle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)) sevgilerimle..

      Sil
  15. Merhaba,
    1. yılınız hayırlı ve bol paylaşımlı olması dileğiyle

    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Cemile,bol paylaşım fikrine yürekten katılıyorum :))

      Sil
  16. Diktiklerinizi merakla takip eden, çiçeği burnunda bir dikiş meraklısıyım. Blogta 1. yılınızı bende kutluyorum. Bu sevdaya daha uzun yıllar devam etmeniz dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoş geldin,dikiş dikenler çoğaldıkça çok mutlu oluyorum :)) Teşekkür ederim ,sevgiler

      Sil
  17. Hocam bloğunuzun 1. Yılı kutlu olsun. Nice güzel, bol yayınlı günler dlerim. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fundaaa teşekkür ederimm,ne güzel dilekler bunlar...Benden de sevgiler :)

      Sil
  18. Yeni yılınızda da birbirinden renkli, güzel çalışmalarınız ve bol yayınlı günleriniz olsun. Dönüşünüze sevindim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin,amin ...bol bol yayın yapalım evettt :)) Teşekkür ederim...Sevgilerr

      Sil
  19. Daha nice bloğun yaşını paylaşırsın canım. Bizlerde bu sevince ortak oluruz. Arada durulsakta aklımızın bir köşesinde bloğumuz var. Her dönüşümüzde de sıcak yorumlar paylaşımlar destekler. Benide çok mutlu ediyor. Fotoğraflarınla tam görsel şölen olmuş. Yeni döneminde aynı şevk ve zevkle takip edeceğim. Emeğine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ara verenlere bir kızıyordum kiii,özlüyordum çünkü...Alışıyorsun yaaa,önceden olsa inanmazdım bu kadar alışacağıma...Seviyorum bu alanı,paylaşmak çok güzel bir şey...Çok teşekkür ederim Şebnem ,yayınlarda buluşuruz :)) sevgilerimle

      Sil
  20. Merhabalar;
    Ilk yiliniz hayirli olsun. Ben de talibim pestemallere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Yeşimmm,hoşgeldin,şansın bol olsun :)

      Sil
  21. Ben de yeni buldum sizi ve nice güzel yıllara.. Ayrıca severim peştemalleri,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın ben de memnun oldum,tanıştığımmıza da sevindim :)) mesaj alındı :))

      Sil
  22. nice yıllara.. artık ben de fırsat bulup dikiş dikmek istiyorum.. bloğuma beklerim.. http://aronpera.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaaa hoş geldin,tanıştığımıza çok memnun oldum,dik lütfen,dikiş candırrr :))

      Sil
  23. nice güzel paylaşımlara..
    blogun keyfi bir başka..:)

    YanıtlaSil
  24. hala katilabiliyormuyuz bilmiyorumm ama oluyorsa bende varım :)))
    bol bloglu yorumlu seneler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa daha şimdi gördüm,kusura bakma,eklerdim yoksa ..Teşekkür ederim ..

      Sil