18 Ağustos 2016 Perşembe

“Bütün iyi kitapların sonunda bütün gündüzlerin, bütün gecelerin sonunda meltemi senden esen soluğu sende olan, yeni bir başlangıç vardır…”

Edip Cansever'in bu güzel dizeleriyle herkese merhaba...
Bol hayalli,bol dikişli,bol huzurlu,sağlıklı bir dönem olsun...
Kendim için bir sürü dikiş planı yaptım ama gerçekleştiremedim ne yazık kii,ye ye ye  kilo da aldım,onun için kendime bir şey dikmeyi erteledim şimdilik,bir süre kendime geleyim dikmeye başlayacağım :) Yeğenime diktim bir elbise ve bir küçük ceket,kendime de önceden diktiğim bir buluzu tamamladım, bol bol da fotoğrafladım ...








Bu da Yalıkavak pazarından çok hoşuma giden bir takıcı,o renkler,modeller öyle güzeldi ki,oualardan kolyeler,küpeler her şeyyyy (kırk yıllık tanışıyor gibiyiz sanki,tarzda delilik olunca böyle oluyor demekki :)
Ben biçki yaparken annem de ben şöyle yapardım ,böyle yapardım diye tarif ediyor....,Daha önce de yazmıştım annem çok yetenekli diye,dikişi kendi kendine öğrenmiş,gözlem yapmış dikilenlerden örnek almış ,biz üç kızına hep diker diker giydirirdi,annemin pratik olarak biçtiği eteklerden komşular kalıp çıkarırdı....
Ben de anneme ben kalıpla dikiyorum cicim dedim :) patron tarif ediyor dedim ona gülüyor annem,nasıl da hoşuma gitti böyle ağız dolusu gülmesi çünkü bu yıl annemi çok mutsuz görmüş üzülmüştüm.Sanki hayattan hiç zevk almıyor gibi bir hali,yalnızlığa çok alışmış gibi bir hali vardı....Onun zihnini canlandırmak için şunu da yapalım ,bunu da yapalım ,sen nasıl yapardın dedim durdum,bol bol fırça da yedim :))) Evet biliyorum gittikçe yaşlanıyorlar ama insanın yaşam enerjisini kaybetmesi korkunç bir şey ....Ruh ve beden sağlığı diliyorum annelere babalara ve herkeseeee :)))
Gününüz güzel olsunnn :))))))

30 yorum:

  1. Annenizin maşallahı var. Çok tatlı.Uzun ve sağlıklı günler dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Anneme anne sen iyisin dediğimde bir kızıyor,siz bilmiyorsunuz şöyle de böyle de diyor :) sevgiyle kalın

      Sil
  2. Heyoooo döndün sonunda,çok özledim ya.Yine müthiş huzur verici fotoğraflarla geldin.Annen de bizden,bayıldım basma entarisine.Yeğeninle verdiğiniz pozlar Burda çekimi gibi olmuş,elbiseyi çok beğendim.Model süper,içindeki süper,kumaşın deseni içimi coşturdu.Ve o takıcı hanım,o da bizden,dediğin gibi kırk yıllık dost gibisiniz.Hoş geldin,hoş geldin 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdaaaa döndüm,özledim hem de çok:)) Annem de bizim gibi çiçeklileri ,basmaları çok sever.Bir kendime bir ona kumaş alsam benimkini daha çok beğenir,benimki daha canlıdır çünkü :)) Sevdacığım çok özledim sizi,hiç de bakamadım neler yaptınız ,çocukların sınavı da belli olmuştur,umarım gönüllerincedir sonuçlar...Birbirimizi nasıl da buluyoruz değil mi..Hoş buldum çok teşekkür ederim sevgili doktorum :)) dikelim güzel güzel bi şeyler,yapalım etkinlikler :))

      Sil
    2. Oğluş bilgisayar müh.,kızçem mütercim tercümanlık okuyacaklar teyzesi 😍😍

      Sil
    3. Süperrrrr basarilar dilerim📖yeni yolculuklari hayirli uğurlu olsun😊😊

      Sil
  3. Canlarım benim������ sizi seviyorum.

    YanıtlaSil
  4. O soru isaretleri niye çıktı anlamadım.💝💝💝💝💝

    YanıtlaSil
  5. Hoş geldin.
    ne güzel geldin.Yegen güzel ,elbise güzel,anne güzel,bluz güzel,manzara zaten !
    daha ne denir,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum Merihhhh :)benim blog arkadaşlarım hepsinden güzelll :)yayınlarda buluşalım,kimbilir neler yaptın merak ediyorum,öpüyorum sevgiyle kall :))

      Sil
  6. Anneciğinin ellerinden öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handannn çok teşekkür ederim :) ben de seni öpüyorum :)

      Sil
  7. Annen çok tatlı maşallah rabbim sağlıklı ömürler versin. Kilo mevzuu benim de çok sinirlerimi bozuyor göbek bölgesi insanın hiç dikesi gelmiyor dwğil mi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aycannn çok teşekkür ederim annemin adına,ah bu kilo problemi yok mu hep engelliyor dikeceklerimi😧😧😧😧

      Sil
    2. Aycannn çok teşekkür ederim annemin adına,ah bu kilo problemi yok mu hep engelliyor dikeceklerimi😧😧😧😧

      Sil
  8. Teyzeye kocaman bir maşşalah,Allah sağlıklı uzun ömürler versin inşallah.Yaşı ilerlemiş olanlarla sohbet etmek büyük keyif.Tecrübelerinden yararlanmaksa,hem onları da çok mutlu eden bir durum,nasılda keyifle gülmüş gerçeketen,hep gülsün inşallah..
    Çiçekli kumaşı ile tam yazlık harika bir elbise olmuş,sahibesine de çok yakışmış,elleriniz dert görmesin..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaaa,ben de hep severim yaslilari onlardaki birikim etkiler beni hep,annemi bu sene o kadar zor guldurdum ki ,bu gulmesini de o yuzden cok sevdim,bazı gulmeleri de benimle ilgiliydi tek gulsun mutlu olsun da dedim hicc cemkirmedim😍😍😍cok teşekkür ederim guzel yorumun icin ❤❤❤

      Sil
    2. Merhabaaa,ben de hep severim yaslilari onlardaki birikim etkiler beni hep,annemi bu sene o kadar zor guldurdum ki ,bu gulmesini de o yuzden cok sevdim,bazı gulmeleri de benimle ilgiliydi tek gulsun mutlu olsun da dedim hicc cemkirmedim😍😍😍cok teşekkür ederim guzel yorumun icin ❤❤❤

      Sil
  9. Hoş geldin hoşluklarla güzelliklerle geldin. Anneciğine saygı hürmetler.
    Yerdeki kumaş ne güzel çok hoşuma gitti desem:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldummm arkadaşım,can sıkıcı konu cok da elimizden bir sey gelmiyor,o yuzden guzellikler bulup ruhumuzu hic degilse dingin tutalim bari...kumaş çiçekli olunca candir😊teşekkür ederim❤öpüyorum

      Sil
  10. Hocam hoş geldin. Bu sene hepimizde bir yok olma bir ortaya çıkma eylemi. Ama dönüp dolaşıp blogcuklarımızı buluyoruz değilmi? Yeğen ve anne çok tatlılar. Allah sağlıklı uzun ömürler nasip etsin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fundaaaa çalışkan arkadaşım merhabaa hos buldumm,blog candir,ben blogu daha cok seviyorum❤💚💜buralari terketmek yok Fundaaa. Misafirlerim var ziyaret edemiyorum ama merakta ediyorum neler neler yaptiniz😀opuyorum seni canim cok teşekkür ederim💜

      Sil
  11. işte o ağız dolusu gülüşleri var ya, ömre bedel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl😀😉😉onlari mutlu gormek her seye deger

      Sil
  12. Hoş geldin canım, seni görmek çok güzel:) Annene huzurlu sağlıklı yaşlar dilerim. Umarım hepimiz için mutlu bir dönem olur. Bu ''dönem'' de tam bir öğretmen söylemi, bizim için yıl Eylül'de başlayıp Haziran'da bitiyor:))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Billurrrr cok teşekkür ederim ben de mutluyum yeni donem yeni heyecanlar🌺🍀🌸hepimiz icin her sey cokk güzel olsunnn😀❤

      Sil
  13. Rabbim anneciğine sağlıklı uzun ömürler nasip etsin Nuray'ım maşallah ona entarisi de kendisi de süper görünüyor.
    Elbise ise yeğenine çok yakışmış kumaşın deseni çok asil eee dikende asil giyende harikasınız kızlar öpüyorum hepinizi en çok da annemin tatlı yanaklarından selam ve sevgiler hayatım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayselllll sen ne tatli dillisin❤❤❤❤❤canim arkadasim her sey hepimiz icin gönlümüze göre olsun😉biz de seni kocaman öpüyoruzzz

      Sil
  14. Anneniz çok şeker . Umarım hala gülüyordur , mutsuzluk yoktur artık .

    YanıtlaSil