11 Ocak 2017 Çarşamba

''RÜZGAR ESTİ..JESTLER BİTTİ...JESTLERİ DE TÜKETTİK...

KIRMIZI KARELİ ELBİSE VE GÜZEL BİR ŞİİR

JESTLERİN ÖLÜMÜ

Kurumuş güller duruyor masada.
Kimin aldığını hatırlıyorum da
ne için aldığını bilemiyorum.

Bir zamanlar - bir zamanlar dediysem
çok eski de değil: Birkaç ay önce
gül alırdık. Biz. Hepimiz.
Her şey için, yerli yersiz
gül alırdık bir zamanlar.
Biz. Hepimiz.

Gülleri de eskittik.

Zaten artık almıyoruz. Gül zamanları
geçti. Rüzgar esti. Sert esti. Jestler bitti.
Kendimizi kaybettik.
Gül verecek kimse de kalmadı.

Bazen şunu diyoruz kendi kendimize:
İşte bu bizim hayatımız.
Bak işte biz buyuz
bunları yaptık.
Şimdi nerdeyiz?

Ben de şunu diyorum kendime:
Jestlerimi harcadım, artık jest kalmadı.
Jestlerle hayat sürmüyor.
Net  olmak lazım.

Hiçbir şey eskisi gibi olamaz ki artık!
Artık biz. Üsküdar'a da geçmez olduk.

Oysa ki insanların birbirine ihtiyacı var.
Yoksa niye toplu halde yaşasınlar.
SEYHAN ERÖZÇELİK

                                       











BATTANİYE DE KARELİ :)))

GÜNAYDINNNNNNNNN :))))))

MART 2016 BURDA DERGİSİNDEN BU MODEL...ZEVKLE GİYECEĞİM BİR ELBİSE OLDU,,,KARELİYİ ÇOK SEVERİM ZATEN BİR BAŞKA ENERJİSİ VAR  HELE DE KIRMIZI OLUNCAA

26 yorum:

  1. kırmızı olunca ayrı bi güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Biz hala fakir gibi karanfil aliyoruz:) Ama jestlerimizi bitirmedik daha:) Kareli deyince Nuray diyorum ve seni tek geciyorum. Yine chic, yine ozgun, yine havalisin hocaaaammmmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jestleri bitirmemek çok iyi tabiii Mevlüdem,gülleri de eskitmeyelim,gül vermekten de vazgeçmeyelim,söyleyecek çok sözümüz var daha...Kareli candır Mevlüdemm :)))Çok teşekkür ederimmm,öpüyorum seni :)

      Sil
  3. Kışa bambaşka sıcaklık katmış hem kareli hem kırmızı :)Güle güle giy.

    YanıtlaSil
  4. çok şirin ... :) elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Ba-yıll-dıımmm çok yakışmış ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aycan begendiyse tamamdir😀Aycan biz senle yakın degil miyiz,ara sıra ugrayivesen de bilmediklerimi göstersen diyorum 😍😍

      Sil
  6. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. İnstagramda ceketini görmüştüm, bloğa sırf belki yayınlamışsındır diye girdim. Aaaa birde ne göreyim? Ters köşe! Elbise gösteriyor Nurayım :) Kareli kumaş çok tehlikeli. Karolar denk gelmedi mi, bitti gitti bütün emek! Sen elbette çok güzel dikmişsin. Geçenlerde instagramda yine bir paylaşım gördüm, son derece düz, karoların rahatlıkla birleşebileceği bir kalıp kullanarak, elbisenin hiç bir dikişinde hiç bir karoyu yan yana getirememiş. Sanki düz bir kumaşla dikiyormuş gibi pervasızca kesmiş. Kumaş da çok cici bir şey. Ama o giyip mutlu mutlu sergilemiş. Ne diyelim, ellerine sağlık. Güle güle giysin. Ayrıca markayım diye gerim gerim gerinen pek çok kıyafetin, karolarının hiç de simetrik olmadığını defalarca gördükten sonra, bizler gibi amatör terzilerin hatalarına daha bir anlayışla yaklaşmaya başladım. Dediğim gibi sen bu detayı çok güzel yakalamışsın. Renk de süper. Güzel günlerde giymeni diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurten ceket de geliyor sırada...Hazirlarda karelere hiccc dikkat etmediklerini. goruyorum ben de...Yanlara cok dikkat ettim milim sapmalar icin bile söktüm,ama göğüs pensi isi bozdu,kollarda olamadı malesef 😊😊Nurtencigim cok teşekkür ederim , sen de dik artik bir seylerrrrr,cantalar super ama😍😍motif de yapmiyorsun sanki bu aralar,gundeme çok dalma 😀

      Sil
  8. Not: Dedikodoyu hiiiiç sevmem, gıybet yapmam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha onlar dedikodu sayilmaz kiiiii😀😀😀😀

      Sil
  9. Son iki mısra ne çok anlam yüklü. Elbise yine çok güzel ve yine çok yakışmış. Ben buraları çok özledim :) daha sık görüşmek üzere sevgiler, selamlar Nuray.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlemmmm merhabaaa,sen de epeydir yoktun hep merak ediyordum ama soramadim,sevindim döndüğüne😊😊evet ben de biraz ihmsl ediyorum ama vazgecmeye niyetim yok,bir de benim bloglarim gorunmuyor artik,onlara nerden bakılacak bulamıyorum,iyi bir arastirmam lazım😀siir cok guzelll ve sairler kelimelere cok müthiş anlamlar yukluyorlar👍sevgilerimleeee❤❤❤

      Sil
  10. Ama ben kırmzı-kareliyi çok severim....
    Ben de de var buna benzer.
    çok güzel olmuş ellerine sağlık,çok da yakışmış...

    Soğuk ;
    Güller bitti ne yazık...
    Umudumuz BAHARA...KIŞBAHARlar geçsin hele...!
    Özlemşim seni ve diktiğin güzellikleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçççç modasi gecmeyecek bir kumass degil mi Merihcigim❤❤❤cok teşekkür ederim😀😀önümüz bahar nasıl olsaaa❤

      Sil
  11. Şiiri iki defa okudum biran gözümün önünden aklımdan birçok şey canlandı ve ahhh dedim.jestler, çiçekler umutlar, heyecanlar,samimiyet daha daha hiçç eskimesin Nurayım.
    Elbisen yakıyor hem modeli hem rengi hem deseni en güzeli sana çokkk yakışması severek giy canım öğretmenim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bu şairler öyle büyülü kullanıyorlar ki sözcükleri bizi bizden alıyorlar Aysell,sen de seviyorsun şiir❤❤❤❤begeni icin çokkkkk teşekkür ederimmmmmm arkadasim😀😀

      Sil
  12. Bayilirim ekoseye:) Cok hos olmus yine hocam, güle güle giy. Siir de ne güzelmis yaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysennn ekose candır degil mi😀😀😀çokkkk teşekkür ederim güzel arkadaşımm❤❤❤❤

      Sil
  13. çok güzel olmuş ellerinize sağlık.çokta yakışmış size.ekose kırmızı olunca çok daha güzel oluyor. Yapıp giyenin güzelliği ayrı tabiki.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm :)üretmenin mutluluğu ...sevgilerrr :))

      Sil