2 Şubat 2015 Pazartesi

2015 YELEK KOLEKSİYONUMUZ

     Yelekler dikildi,giyildi eminim çok beğenildi ,çünkü çok çok emek verildi.Gerçekten dikiş sever blog arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum,öyle güzel işler ortaya çıkardilar ki,onlar sayesinde yeni tarzları,teknikleri görmüş olduk.Tam bir görsel şölen oldu.
   
       Vee en önemlisi de davul olmaktan kurtuldular.Bu şaka da epey eğlendirdi bizi,şaka maka yine de işe yaradı.

        NOT: Sevgili arkadaşlar yelek dikme etkinliği sürüyor,yelekleriniz geldikçe ben ekleyeceğim

        ÇOK ÖNEMLİ NOT:Dikeceğim, diktim,dikiyorum diyenler nerdesiniz ses verin ,kara liste yapacağım yoksa :) :) :) :)

''İKİ TARAFLI HEDİYE YELEK'' İLK YELEK ŞEBNEM HANIMDAN GELDİ,KIZININ ÖĞRETMENİNE DİKMİŞTİ BU KULLANIŞLI  YELEĞİ ŞEBNEM HANIM.ELLERİNE SAĞLIK,İYİ GÜNLERDE GİYSİN ÖĞRETMENİMİZ

''SANA SARI LALELER ALDIM YELEĞİ'' ETKİNLİĞİN EN ÇALIŞKAN KATILIMCISI FUNDA HANIM BİR DEĞİL İKİ YELEK DİKTİ ,İŞLEDİ,EL EMEĞİ GÖZ NURU İKİ YELEK ÇIKARDI ORTAYA,GÜLE GÜLE GİYSİN
''KOKOŞ YELEK'' BAYILDIK BİZ BU YELEĞE
''PEMBE GÖNLÜM SENDE YELEĞİ'' HOBYLİST İLKNUR ,BİR ÇOĞUMUZUN DA ÇOK BEĞENDİĞİ BU YELEĞİ DİKTİ,RENGİNE, MODELİNE ,KENDİSİNE YAKIŞMASINA HAYRAN OLDUK,ELLERİNE SAĞLIK
''HAVALI KADİFE YELEK'' ÇEKMECEMDEN BLOĞUNUN SAHİBİ AZ KUMAŞINA RAĞMEN GEREKLİ KÜÇÜLTMELERLE BU BAŞARILI ÇALIŞMAYI ÇIKARDI ORTAYA,GÜLE GÜLE GİYSİN
''TERS APLİKE YELEK'' TERZİ BEGÜM TERS APLİKE YELEK YAPACAĞIM DEYİNCE HEPİMİZ HOPLADIK O DA NE Kİ DİYE..SONUÇ ORTADA ÇOK SEVİMLİ BİR YELEK ÇIKMIŞ ORTAYA.ELLERİNE SAĞLIK
''SAHİBİNİ ÇOK UĞRAŞTIRAN YAMALI YELEK'' UĞRAŞTIRDIĞINA DEĞMİŞ AMA,ÇOK FARKLI BİR YELEK ÇIKMIŞ ORTAYA,AKLIMDA BÖYLE BİR MODEL HİÇ YOKTU DOĞRUSU,BU GENÇLER İŞİ BİLİYOR,ELLERİNE SAĞLIK
''SÜRPRİZLİ YELEK''DIŞTAN RESMİ,İÇTEN SAMİMİ .ÇOK GÜZEL DÜŞÜNÜLMÜŞ,FARKLI BİR YELEK VE YİNE HEDİYE ÇALIŞILMIŞ,ELLERİNE SAĞLIK ,SAHİBİ İYİ GÜNLERDE GİYSİN
''HİPPİ YELEK''SAHİBİNİN CANI ÇOK SIKILMIŞ,DELİ KIZ İŞİ BİR YELEK DİKMİŞ,İYİ GÜNLERDE GİYSİN



theSeldy Blog sahibi Selda dikti bu yeleği,çok da temiz iş çıkarmış,şahane görünüyor,benim de çok beğendiğim bir yelek,ellerine sağlık,doğumdan sonra giyer artık bol bol :))



''GÖRÜNCE İÇİM AÇAN YELEK''SEVGİLİ SERVER ARDIÇ ÜÇ YELEK DİKMİŞ SANIRIM O DA BENİM GİBİ YELEK SEVER.YEMENİDEN YAPTIĞI BU YELEĞE BAYILDIM DOĞRUSU,DENEMEK İSTERİM.ELLERİNE SAĞLIK,İYİ GÜNLERDE GİYSİN
MAVİ VE KAHVE UYUMUYLA BU YELEK DE SERVER ARDIÇ 'A AİT EN ÇALIŞKAN KATILIMCILARDAN,TEBRİK  EDİYORUM,ELLERİNE SAĞLIK
KIRMIZI DÜĞMELER NE GÜZEL OLMUŞ,YELEĞE CANLILIK GETİRMİŞ,ELLERİNE SAĞLIK SEVGİLİ SERVER

''DERİ YELEK''NURTENBEĞENDİ BLOĞUNUN SAHİBİ SEVGİLİ NURTEN PROFESYONEL İŞİ GÜZEL BİR YELEK DİKMİŞ ELLERİNE SAĞLIK,GÜLE GÜLE GİYSİN(AYRICA BABASINDAN DA YARDIM ALMIŞ,BABAYA SAYGILAR :)  )
''SAHİBİNİ DAVUL OLMAKTAN KURTARAN SADE AMA HAVALI YELEK''' BUZLAR KRALİÇESİ MERİ EN SON ANNESİNİN GİYDİYDİRDİĞİ YELEĞİ  GİYMİŞ  :)) YILLAR SONRA İYİ Kİ BU YELEĞİ DİKTİ,BAKSANIZA NE KADAR YAKIŞMIŞ.



''PINAR'IN YELEKLERİ'' BAHAR'IN ELLERİ BLOĞUNUN SAHİBİ SEVGİLİ BAHAR NE GÜZEL ÇOCUK YELEKLERİ DİKMİŞ,CIVIL CIVIL HARİKA,KOMBİNLER DE ÇOK GÜZEL,ELLERİNE SAĞLIK,ETİKETLERİ BİLE VAR,ÇOK HOŞUMA GİTTİ.



SEVGİLİ BEYZA YALÇIN  İKİ ETKİNLİĞİ BİR ARADA ÇIKARMIŞ,HEM YELEK ETKİNLİĞİ HEM DE ETEK ETKİNLİĞİ.ELLERİNE SAĞLIK,İYİ GÜNLERDE GİYSİN,SÜSLÜ PÜSLÜ,EĞLENCELİ BİR TAKIM OLMUŞ

45 yorum:

  1. Ayyy ne güzel olmuş böyle hepsi bir arada, teşekkür ederiz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzeller değil mi,renk renk,model model :) Ben de teşekkür ederim,sevgiler.

      Sil
  2. Sizin önderliğinizde çok güzel bir organizasyon oldu. Bütün arkadaşların ve sizni emeğinize sağlık teşekkürler:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılımlarınız renk kattı sevgili benimsel,hepimizin ellerine sağlık,yeni dikiş projelerinde buluşalım :))

      Sil
  3. Örtmenim valla billa diktim:) Ama benim York Düşesi Singerim deri yeleğimin dış kenarlarını dikemedi. Pazar günü annemlere götürdüm, sağolsun babam kendi sanayi makinasıyla dikiverdi. Akşam ütüledim. Evde deriye uygun düğme yoktu. Bir kaç güne kadar eksiklikleri tamamlayıp geliyorum. Aslında "nasıl olsa öğretmenim tatilde, derse girinceye kadar ödevimi bitiririm" dedim ama zil erken çaldı :) Bu arada çalışkan öğrencilerin yelekleri süper olmuş. Hepsi güle güle giysin. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklediğim ses geldii :)) Nurten inan beni çok çok güldürdün,eşim neye güldüğümü sorunca okudum yazdıklarını bir kahkaha da ondan koptu,bizi güldürdüğün için teşekkür ederim.Yine yazdıklarını okuyunca öğrencilerin elektrik kesildi,sular akmıyordu bahaneleri geldi aklıma,zil erken çaldı cümlesine bayıldım zaten :)) York düşesine saygılar,merakla bekliyoruz ,sevgiler.

      Sil
    2. Dikilen yelekler çok çok güzel, hepsini bir arada görmek ne hoş . Diğerlerini de merakla bekliyorum. Bu güzel etkinlik ve uğraşlarınız için size de teşekkürler. Herkesin ellerine sağlık.

      Sil
    3. Aslında hepsi dikilirse otuz kadar yelek olacak,hepsi tamamlanınca daha da güzel olacak,sizin yeleğe de bayıldım :) Ben de teşekkür ederim,sağlıkla giyilsin yelekler ,sevgiler :)

      Sil
  4. Sevgili hocam, düzenlediğiniz bu etkinlik sayesinde hem farklı modeller gördük, hem yeni arkadaşlar tanımış olduk. Daha da göreceğiz. Ne güzel şeylere vesile oldunuz. Çok teşekkür ederim. Bütün arkadaşları tebrik ederim. Sizi daha çok tebrik ederim. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Funda'cığım ben de çok teşekkür ederim,katkın çok,ufkumuzu açtın o özenli işleme çalışmalarınla.Enerjin hiç bitmesin diyorum :))))) Sevgiler

      Sil
  5. Ellerine sağlık,bloğunu izlemeye aldım,ondan görememişim yayınlarını,yayınladım,maşallah diyorum sana,yeni projelerde buluşmak dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  6. Ben kaçırdım bu etkinliği ama bidahakine inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepinizin eline sağlık hepsi çok güzel. emek emek...

      Sil
    2. Teşekkürler sevgili Nilgün,aslında kaçırmış sayılmazsın,belki dikersin tarz bir yelek ,sevgiler

      Sil
  7. Yine cok başarılı işler cıktı ortaya. Hanımlar, harikasınız! Ellerinize sağlık. Katılamadım ama izlemek de gayet keyifli oldu. Herkeae selamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,güzel yorumunuz mutlu etti bizi,sizin de çok güzel yelek çalışmalarınız var ,sanırım sizde de var biraz yelek severlik,hele o krem rengi pantalon yelek favorim :) bizden de sevgiler..

      Sil
  8. aaaa bende diktim ayol :)
    http://baharinelleri.blogspot.com.tr/2015/01/pnarn-yelekleri-isimli-calsmalarm.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım göremedim sizin yeleği,sayfanızda paylaşırsanız,buraya da eklerim,hemen merak ettim sizin yeleği :)) sevgiler

      Sil
    2. Buldum ,buldum,ekledim :)

      Sil
    3. :)))) Teşekkür ederim ohhh davul olmaktan kurtuldum :)

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Harikasın,ekledim senin yeleği de çok da beğendim ,güle güle giy.Hadi hadi son anda kurtuldun davul olmaktan,kara listeye alınmaktan,sevgiler

      Sil
  10. ben de dikiyorum az bi fermuar işi kaldı..beni kara listeye almayın örtmenimm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasınnn,bekliyoruz,siz sayfanızda paylaşın,ben alırım ordan,sevgiler.

      Sil
  11. Herkes ne kadar farklı tarzlarda çalışmış. Hep si de çok güzel, herkesin ellerine sağlık! Ama özellikle sizi ön ayak olduğunuz için alkışlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten hiç aklımıza gelmeyecek modeller çıktı ortaya,özgünlük muhteşem bir şey,teşekkür ederim Begüm,sevgiler :))

      Sil
  12. Hepsi çok güzel olmuş.. Hiç yelek giymeyen ben nasıl özendim, kesinlikle ben de istiyorum, özellikle o deli kız işi olan ve yemeniden yapılandan deneyeceğim. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasınn,yelek aşkı aşıladık size,bekliyoruz haberleri,diktiğinizde pişman olmayacaksınız .Teşekkürler ,sevgiler

      Sil
  13. ben hala aldığım pazen kumaşımdan birşey dikemedim... becerikli ellere güller dolsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi hadi lütfen, çünkü giydiğinde mutlu eden enerji veren bir giysi pazen,ben nerdeyse tatili onlarla geçirdim,teşekkürler ,sevgiler.

      Sil
  14. Hiç yelek giyinmeyen biri olarak bende dikmek istedim,çok model araştırdım,sizin kahveli kazayağı yeleğinizi çok beğenmiştim.Kumaşım hazır ama aradım taradım istediğim yeleğe yakın bir kalıp bulamadım:))Sizden rica etsem kalıbı bana gönderebilirmisiniz?guney36havva@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,güzel yorumunuz için,tamam konuşalım ayrıntıları :) sevgiler

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim.e-mail adresinizi gönderirseniz adres bilgilerimi göndereyim:))

      Sil
    3. diktimgiydim@gmail.com

      Sil
  15. Arkadaşım deri yelek bitti. Bloğuma koydum. Sana nasıl gönderebilirim bilemedim. Fotoğrafların sağ tıkladığında byüdüğünü söyliyeyim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerine sağlık,gördüm çok beğendim,deriyi ne güzel dikmişsin,hazır gibi olmuş valla,iyi günlerde giy.( Notun 100 kızım aferin sana:)))

      Sil
  16. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz sevgili Nilgün :) sevgiler

      Sil
  17. Hepsi birbirinden güzel olmuş senin de ellerine emeğine sağlık çok teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizlerin sayesinde,elleriniz dert görmesin,teşekkürler :)

      Sil
  18. Geç olsun da güç olmasın dedim ve ancak yayınladım yeleğimi yanında bir sürprizleee.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eline sağlık Beyza,çok beğendim zaten yeleğini :) o zaman sayfaya ekliyorum.

      Sil
  19. Hepside harika bayildimmmm emeklerinize deymis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili kitapsever arkadaşım,takipteyimm :)) sevgiler

      Sil