10 Şubat 2015 Salı

BU YAYIN DENİZİ ÖZLEYENLER İÇİN,PAZAR GEZMEYİ SEVENLER İÇİN, VE DE KUMAŞ SEVERLER İÇİN OLSUN

     Dışarda çok soğuk bir hava var,yağmur sabaha kadar yağdı,hırçın dalgalar kıyıya  şırak şırak vuruyor.İçimizi ısıtacak görüntülere ihtiyaç var diye düşünüyorum.Geçen hafta Fethiye'de  sizler için çektiğim fotoğrafları paylaşmak istiyorum.
    Cuma günleri Fethiye'nin köylü pazarıdır,şahane bir pazardır.Salı günleri de giyecek artı yiyecek pazarı kurulur,yazın çok güzel olur,aradığınız her şeyi bulabilirsiniz.Bu görüntüler Cuma köylü pazarı görüntüleri

      Canım kumaşçım bana bir sürü parça kumaş ayırmış,yeni kumaşlar yeni projeler,yeni hayaller ,yeni heyecanlar demek benim için.Keçe kumaşlar,empirmeler,chanel ceketlik ,ekose,brokar... Dağ laleleri,yılbaşı çiçeği....Ooooo .çok fotoğraflı bir yayın olacak :)

       NOT:Annem için söylediğiniz iyi dilekler  ve yaptığınız dualar için çok çok çok teşekkür ederim...


                 


AŞAĞIDA GÖRDÜĞÜNÜZ PAZARCI BİZİM AZİME YENGEMİZ(EŞİMİN AMCA KIZI) ÇOK GÜZEL SEBZELER YETİŞTİRİR.
     BİRAZ DA GÜLELİMM :))


         KUMAŞLARIM






25 yorum:

  1. Bu soğuk karlı günde içimizi ısıttın rengarenk cıvıl cıvıl paylaşımın sevinçle doldurdu yüreğimi teşekkür ederim canım içindeki Çoşkun daim olsun çok sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçeklerin rengi bana da çok iyi geliyor ,pazarı gezerken makinemi yanımdan hiç ayırmadım,gördüğüm güzellikleri sizinle de paylaşmak için bir sürü fotoğraf çektim,iyi gelmesine de çok sevindim,önümüz bahar nasıl olsa.Sevgilerimle

      Sil
  2. Hocam ne güzel fotoğraflar çekmişsiniz. Bayıldım,yaşadığınız yerin kıymetini bilin. Burada böyle güzelliklere rastlamak çok zor. Kumaşlarınızada ayrıca vuruldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fundacığım beğenmene sevindim,fotoğraf çekmeyi çok seviyorum ama blogdan sonra özellikle sizler için çekmeye başladım.Kumaşlara ben de bayılıyorumm:))) Sevgiler

      Sil
  3. Vay vay vay vayyyy. Hangi birine bakacağıma şaşırdım. Manzara ayrı güzel, pazarınız ayrı güzel, kumaşlara desen bittim. Ama hazzı yaşadığım nokta üdülmüş kuru nebatat fotoğraflarındı :) Çok sıcak, çok iç burkucu, çok bizden. Allahım herkese iyilik güzellik nasip etsin, iyi insanlara meydan ve imkan versin de, hiç olmazsa onların torunları öğütebilsin hayatın acı gerçeklerini, un ufak etsin gençler geri kalmışlığın her çeşidini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nurten cansın yaa,.Benim de favorim onlar,bakıp bakıp gülüyorum,şimdi senin yorumunu da okuyunca çok hoşuma gitti,Onu yazan amcacığı az çok gözünde canlandırmışsındır.yurdum insanı işte.Çok güldüm ama senin dediğin gibi içimi burkan bir tarafı da var.Hadi onu yazan yaşlıdır çok görmeyiz ama gençler için kaygılanıyorum asıl...(neyse karamsar bir yorum yazmayayım) senin dileklerine canı gönülden katılıyorum,ağzına sağlık diyorum :) Sevgiler

      Sil
  4. İçim açıldı valla ama çiçeklerden mi kumaşlardan mı bilemedim :) Ellerinize sağlık bu güzel resimler için, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok o ikisinden de değildir ,orda bir yerde pazen elbiseli bir arkadaş var ondan açılmıştır içiniz :))) Teşekkürler Begüm

      Sil
  5. Kumaşlara bayıldım, o nasıl işini bilen bir parça kumaşçıymış, telefonunu alabilir miyim acaba :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah nerde öyle parça kumaş satanlar,toplar bitmeye yaklaştığında artan parçaları( kimi bir metre,kimi daha fazla ya da daha az) ayırdı,ta yazdan tembih etmiştim sıkı sıkı ,tam dört poşet kumaş ,böyle kaliteli güzel kumaş satan kumaşçılar da gittikçe azalıyor ne yazık ki,hazır konfeksiyonda öyle ucuz olanlar var ki insanlar uğraşmak istemiyor dikmekle,kumaşla mumaşla.. İnternet satışları yok ama facebook adresi .https://www.facebook.com/CihanKumasTekstil?fref=ts sevgiler canım

      Sil
  6. Cok guzel fotograflar, ne guzel memleketim, ne guzel milletim. Siz daha cok fotograf cekin lutfen, oyle sicak kareler var ki.. Oyle cok ozledim ki.. Keske bende icimdeki ozlemi zencefil gibi udebilsem, keske.. Seviyorum sizi ogretmenim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merii canım benim..Havasına, suyuna,taşına toprağına bin can feda bir tek dostunaaa... Memleketimiz çok güzel değil mi,yeter ki biz kıymetini bilelim.Hem güldürdün hem hüzünlendirdin beni Meri ,memleket fotoğrafları çekeceğim senin için bol bol..Ben de seni seviyorum,sevgilerimi gönderiyorum sana.

      Sil
  7. Fotoğrafların herbiri beni başka heyecanlandırdı. Ben bu karelerin hepsini çok sevdim. Hoşgeldiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu cansız kareler yüreğinizi biraz da olsa ısıttıysa çoook sevindim,Teşekkürler

      Sil
  8. Çok güzel ama çok çok güzel;) ne güzel bir ülkemiz var kıymetini bilene. O köylü pazarını karış karış gezmek , pencerenin önüne oturup o doyumsuz manzarayı alabildiğine seyretmek isterdim. Her bir kare ayrı güzel, yüreğine ve kamerana sağlık. Sevgilerimi yolladım. İki kuzunu da benim için öp lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Köylü pazarlarını çok seviyorum ,pazarcılar da gönlü gözü tok insanlardır,üçe beşe bakmazlar,öyle çok fazla hile düşünmezler,her şeyi tek tek elinizle seçersiniz,bir yandan da yersiniz.Ninecikler,dedecikler bahçelerinde yetişen birkaç sebzeyi getiirir satarlar,en çok da yaşlılardan almaya özen gösteririz,az kalmışsa ürünü hepsini alırız çok beklemesin diye ...Elli kuruşa ,bir liraya,iki liraya bir sürü değişik ot alırsınız ,Bir yanda da sac börekleri pişer,acıkınca küçük bir mola verirsiniz...Gelmelisiniz mutlaka sevgili Nilgün :) Çok teşekkür ediyorum güzel dilekleriniz için,torununuzla sağlıklı,keyifli güzel günler diliyorum :))

      Sil
  9. Onun fotoğrafını çekmediğime çok pişman oldum aslında,o ürünlerin başında görmek istedim ben de.Fethiye yörüktür,yörük kültürü hakimdir,Fethiyede yerliliği,köylülüğü çok hissedersiniz,oraya yerleşen İngilizler bile yerlileşmeye başlamışlar nerdeyse..Gençlerin konuşmaları çok vahim,bu hiç değilse doğal,okuma yazma tam bilmediği için,konuştuğu gibi yazıyor,çok tatlı da bir yanı var ayrıca..biz eğitimciler,anneler ,babalar gençleri sevgi ile eğiticez,başka yolu yok.Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Bayıldım, her bir fotoğrafa ayrı güzel. Bazı şivelerin hiç değişmesini kaybolmasını hiç istemiyorum. Doğallıkları kaybolacak diye korkuyorum gençlerin durumu daha fena. Bir ay önceydi sanırım otobüste yanımda iki genç 19-20 yaşında birinin elinde test kitabı soru çözmeye çalışıyor yanımda oturan aldı kitabı eline 20 ile 20 yi çarpmaya çalışıyor bir türlü işlemi yapamadı içim cız etti köyde değil dağda değil İzmir gibi bir yerde bu kadar eğitimsizlik umudumu kırıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok sevindim fotoğrafları beğenmenize,ülkemizin güzellikleri,doğası...doğal olan her şey çok güzel,yiyeceğin doğalı,insanın doğalı,kumaşın doğalı...Ah ah bu gençler,biliyorsunuz öğretmen olduğum için her gün onlarla muhatabım ,bazen çok seviyorum,umut dolu oluyorum onlarla ilgili,bazen de yok yok olmayacak bu iş,bu gençlik nereye gidiyor diyorum..Ama sonuçta onlar bizim çocuklarımız ,ne yapıp edip onlara doğruluğu,dürüstlüğü,bilgeliği, özellikle kendimiz örnek olarak öğreteceğiz....sevgilerimle

      Sil
  11. Pazarlara zaten bayılırım. Sizinkini de bayıldım..kumaşlarsa kıskanılmayacak gibi değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazarlar candır,bir yere gideceğim zaman pazarı hangi günse ona göre ayarlamaya çalışıyorum.Sevgili Neva teşekkür ederim,ayrıca önceden bir sürü yayında görüyordum seni,bu aralar biraz tembelleştin mi ne :)))

      Sil
  12. Pazar görüntüleri harika..fotoğraflar cıvıl cıvıl kumaşlar çok güzeller eeeee daha ne olsun..sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden de sevgiler,çok teşekkür ederim :))

      Sil
  13. aynı cografya da benzer ne çok şey var. fakat, bizden farklı olarak, sizin dağınız da kar ve kırmızı anemonlar var.

    YanıtlaSil
  14. Ne ilginç değil mi karlı tepeler ve çiçekler...Yazın Fethiye pazarlarında satılan çok güzel bir içecek vardır:Kar şerbeti...Pekmez ve kardan yapılır,bu dağlardaki karları çuval çuval toplar depolarlar...(Belki Datçada da vardır bilmiyorum) sevgiler

    YanıtlaSil