9 Mart 2017 Perşembe

8 MART DÜNYA EMEKÇİ KADINLAR GÜNÜ VE PAZENLERE FISILDAYAN KADINLAR

   Sevgili Gonca Ceylan Dikici pazenlere fısıldayan kadınlar etkinliği başlattı ve ben de zaten dikmeyi planladığım bu uzun ceketi kadınlar gününe denk getirip dikebilmeyi başardım.Okulumuzda güzel bir etkinlik de gerçekleştirdik.Yine başarılı bir ekip çalışması ile bunu başardık :)
 Siyah elbise ile giymiştim,bugün de benim klasiğim,kot ve beyaz penye ile giydim :))
 Kadın portrelerinden oluşan koridorumuz




 şiirde kadın temalı bir konuşma yaptım,malzeme çok,keşke her şey şiirlerdeki gibi olsa :))))
 sabah müthiş bir fırtına vardı,kuaföre gidecektim gidemedim,bu yıl mezun olacak ikizler Cansu ve Yağmur hocam bizde malzeme var,lütfen bize bırakın kendinizi dediler,onları mı kıracağım,bir de böyle anımız olsun onlarla :)canlarım onları çok seviyorum,emekleri çok sosyal etkinliklerde...Bir yandan da konuşmamı prova ediyorum....

38 yorum:

  1. Hii nasıııll özendiiimmm🤗🤗🤗😁Nurayım,çok güzel olmuş gene.Çok da yakışmış maşallah,o ikizleri yirim ben,ne tatlılar 😍 Ben dikemiyorum ya,sen benim için bir tane daha dik bacım.Şöyle kabarık etekli,fakir kollu,kayık yakalı bir model dik,benim için giy tamam mı ❤❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevda biliyorum makinen yaninda yok,kiyamam sanaaa,senin icin de dikerim canim arkadasim,❤❤❤❤

      Sil
  2. çok güzel bir pazen çalışması daha ah ben de bu kadınlara katılabilsem benim pazen dolapta hala durupduru.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak sennn😆😆😆sen hala tutuyorsun o pazeni dolapta demek,gelicem o Datca'ya 😆etkinlik firsatini degerlendir bence bir bahane oluyor bunlar da...❤❤❤

      Sil
  3. Bak simdi bunu gorunce yine olamayan pazenim geldi aklima:((
    Nasil guzel olmus anlatamam Nurayyy, valla o beceremedigim pazenden dolayi hevesim kursagimda kalmisti, bak yine gaza geldim:))
    Sahanesin, Optum en kocamanindan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haaa hatirladim senin o pazeni,olsun olur oyle 😔cosmana sevindim,bekliyorum senden bir uzun üst calismasi Mevludem,cilgin kadin😆😆❤❤

      Sil
    2. Nerelerdesin Ortmenimmmmm, bak devamsizliktan atilacaksin bil istedim:)))

      Sil
  4. Tabiki de en güzelini sen yaparsın tabiki de üzerine enn yakıştıran sen olursun böyle olacağını ben biliyordum ki:)))maşallah diyerek ceketini inceledim tekrar tekrar baktım helal sana Nuray öğretmen yine şahane bir model ve kumaş.Senden ricam kalıp bilgisini verirmisin ve kalıbında değişiklik yaptın mı boy uzadı mı falan bende dikerim belki bellli mi olur:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayselcigim çok tesekkur ederimmm❤ iltifatlariniza layik olmaya çalışıyorum efenim😳😯😍😍❤❤

      Sil
  5. Harikasınız hocam ben daha fısıldayamadım benim pazene :)) Çok yakışmış ceket ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aycann cok tesekkur ederimmm❤ sen dururusun ama en ince isi de yaparsin canim❤❤

      Sil
  6. Maşallah size hocam, yine her şey harika :) Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. ♥⭐Bir pazen daha güzel nasıl dikilirdi bilmiyorum. Muhteşem olmuş tek kelimeyle ve öğretmen öğrenci ilişkiniz de ayrıca muhteşem. Sevgiler, selamlar Nuray ������ellerine emeğine sağlık. Herşey çok güzel����

    YanıtlaSil
  8. Çirkinsin,arkadaşlarında çok çirkin,hele o ikiz kızlar yok mu benim ikiz kızlarım gibi daha da çirkinnnn.
    Anladın sen ....
    PAZENMİŞ bööö iğrenç ben hiç giymem,

    Öpeyim de geçsin...

    YanıtlaSil
  9. Offf yaaa ba-yil-diimm! Özellikle o turuncu salla nasil da harika duruyor, süpersin hocam:)♥

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Hocam ben Kardelen 9/A dan buda blogum http://koreeecim.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
  12. Rüveyda yağcı 9A 106
    http://ruveydayagci.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
  13. Hocam benim şenol 9/a sinifindan

    Benim blogumun linki burada: https://www.tumblr.com/dashboard/blog/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pardon hocam yanlış link atmişim

      https://www.tumblr.com/blog/dankbiscuit21

      Sil
  14. Merhaba hocam ben 9/C den Mert
    Blog'umun linki
    http://eserlerveyazarlar.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
  15. Ben 9/A dan Ali melih Tokyomelih blog yazsanız çıkar

    YanıtlaSil
  16. Merhaba hocam ben 9/A dan Eren http://erenyuksel95.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  17. Merhaba hocam ben 9/C den Kaan
    Blog'umun linki
    http://hayatimizdakisairler.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  18. ❤❤ hocam ben gülceren

    YanıtlaSil
  19. http://teklonojikedisi.blogspot.com.tr/?m=1

    Serhat Uysal 9/B 810

    YanıtlaSil
  20. Hocam ben 9/C den Doğukan Yıldırım

    YanıtlaSil
  21. Kalıbını nerden bulabilirim acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalıp Burda dergisinden,hemen hepsinde var bu tarz modeller :)

      Sil