23 Mart 2016 Çarşamba

DÜNYADA BİR YERDEYİM/YOL KENARLARINDAKİ SU BİRİKİNTİLERİNDEYİM/UZAK YERLER ÇEKER BENİ/İSTERİM Kİ GEMİLERLE GİDEYİM .... KAZIM KOYUNCU

    Kazım Koyuncunun dizeleriyle başlamak istedim,çünkü Karadenizdeyim ve Çayelindeyim.Bir haftalık bir hizmetiçi eğitim vardı ve Rize benim ilk görev yerim olduğu için kaçırmak istemedim.Gelirken de ceketlerimi yanımda getirdim ki sevgili Ayselin ceket etkinliğinin fotoğraflarını yayınlayayım ama düşündüğüm gibi olmadı,odada internete bağlanamadım,hep sorun çıktı,yoksa sabah kahvaltıdan önce her gün farklı bir ceketi giyip bol bol fotoğrafladım,şimdi bilgisayar laboratuvarında imkan buldum ve hemen birini paylaşayım istedim.
    Aslında bura ile ilgili yazacaklarım çok ama şimdi vakit yok,eve gidince yazarım artık,








Hem kar hem çiçekler bir arada,burası Ayder

Şimdilik iyi gecelerrrr

24 yorum:

  1. Ceket çok güzelmiş:) Pozlar da harika olmuş:) Çayelinde bulunmuştum. Küçük bir yer orası . Lale restaurantta kuru fasulye yemeli bir de kuymak tabi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ssevdicann çok teşekkür ederim,Çayeli çok güzel bir yer,Lale restoranın önünden çok geçtim ama kaldığımız eğitim otelinde kurufasulye yiyince gidemedik oraya ama yöresel her şeyden yedik :)

      Sil
  2. Vayyyssss Ortmenimmmm turkum dogruyum caliskanim dedin yine:))
    Yakmissin ortaligi yine, karlar senin yuzunden eriyor Ayder'de, uzaklas oradan hemen:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha Mevlüdem nerden buluyorsun bu lafları kuzum güldürdün beni yine canım :))ama ceketler dikkat çekti gerçekten,sonradan söylüyorlar ekipteki arkadaşlar,bunlar hazır değildir mutlaka kendi dikiyordur demişler...

      Sil
    2. Yalniz eve dondugunu hemen anladim, fotograflar eklenmis her yayina. Sahane gorsel solen valla.

      Sil
    3. Senden kaçar mı hiççç Mevlüdemmm :))Herkesin kabanlarla dolaştığı benim de ceketlerle dolaştığım da gözünden kaçmamıştır senin ,Karadenuz kiziii :))

      Sil
  3. Ahh ne güzel. Benim eşimde Rizeli ama 10 yıldır gitmek nasip olmadı. Ayderin methini çok duydum. Doğayla bütünleşen ceketine bayıldım. Güle güle kullan canım. Bu sayede önümüzdeki günlerde muhteşem fotoğraflar bizi bekliyor demektir...:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnemmm eşin oralı olup da gidilmez mi her yılll..Karadeniz ,insanları çok canlı ve güzel ben doyamıyorum oralara,yazın ,yayla şenlikleri zamanı gitmek lazım ,ülkemiz çook güzell...Ayder yemyeşil,her yerden sular fışkırıyor,orda gidip kamp yapacaksın,doğayı yaşayıp içinde hissedeceksin

      Sil
  4. Günaydin hocam:)

    Icim acildi sabah sabah.... öpüyorum seni. Cok selamlar Rize'ye!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşeeee merhabaa,çok sevindim seni gördüğümeee :)söyledim selamını,seni çağırıyor Karadenuzzz :))

      Sil
  5. Harika çekimler olmuş, özellikle ikinci kareyi çok çok beğendim.Ceket çok şık. Güzel anılarla dönmen dileğiyle sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şimdi anı oldu hepsi ama hatırlanası güzel anılarrr :) Çok teşekkür ederim arkadaşımmm :)

      Sil
  6. Memleketimizin her köşesi ayrı güzel. Oraları görmeyi çok isterim. Ceket de çok şık olmuş. Elinize sağlık. Sevgiler... http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görmelisiniz mutlaka ama bu mevsimde değil yaz sonu,eylülde de çok güzel oralar,kesinlikle ülkemizin her yeri çook güzell,ziyarete geleceğim :)

      Sil
  7. Gözümüz gönümüz açıldı Nuray Öğretmenim ;) Ceket de çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhh çok sevindim o zaman :))teşekkür ederim canımmm :)

      Sil
  8. Çiçekli kumaşları çok güzel kullanıyorsunuz... Yine şahane ♥
    Hakikaten gözümüz gönlümüz açıldı...
    O pembe çiçekli ağacı ilk defa bu hafta sonu Maşukiyede gördüm ama ne ağacı olduğunu öğrenememiştim...
    Biliyormusunuz ismini :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım da sanırım hiç düz kumaş kullanmıyorum,düzlere de desen ekliyorum :))) Teşekkür ederim Şebnemmm...O ağaçtan o kadar çoğalmış ki her yerde var adını sordum lale ağacı dediler ,botanik bahçesinde de vardı bilgi yazmışlardır dedim bulamadım,çok hoşuma gitti fotoğrafını çekmeye doyamadım,sevgilerimleee

      Sil
  9. Nuraycım senin otel odasında internetin çekmemiş, bizim de bir kaç akşamdır evde internetimiz çekmiyor :) Bağlantı berbattı. Gerçibu kötü internet bağlantısı sayesinde yeni bir kaban sahibi oldum. Türkiye'yi güneyden kuzeye geçmişsin maşallah yani. Manzaralar süper. Senin ceket desen ayrı güzel. Çok havalı görünüyor. Ellerine sağlık. Şu "ceketler" ifadesi beni heyecanlandırdı. Demek ki başka ceketler de göreceğiz yakında. Bekliyoruz. İyi dinlenmeler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Nurtennn kulaklarını çook çınlattım Afyondan geçerken ....ülke bile değiştirdik Nurten Batuma da gittik,manzaralar çoook güzel yaaa,Karadeniz şahane bir yerrr,evet dört tane ceket vardı ,şimdi herkes spor spor giyiniyor ama ben illa ceketleri fotoğraflayacağim için şık şık giyiyorum,hocalar da bayandı,onların bile dikkatini çekmiş,ceketleriniz çok şık diye iltifat ediyorlardı

      Sil
  10. Nuray'ım diktiğin modellere , kumaşlarına ,görüntülerine hayranım.
    Daha önce çok güzel olduğunu yazmışmıydım eğer dile getirmediysem şimdi telafi ediyorum :)eğer ki yazdıysam da tekrar ediyorum çokk güzelsin ,sevimlisin her giydiğini yakıştırıyorsun .
    Etkinliğime verdiğin önem için, çok teşekkür ediyorum eminim diğer ceketlerinde muhteşemdir.
    Ayrıca şehir olarak ne şirin yerdesin ben kızım okurken 5 sene Trabzon'a gittim geldim ama Rize'ye gitmek nasip olmadı selam olsun doğu karadenize.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayselciğim her şey senin içinnnn canımmmmm :))) her zaman çok güzel şeyler söylüyorsun canım sağol ...Ooooo Trabzona bayılıyorum,o vesileyle görmüşsün sen de ne güzel,çok gelişmiş ve modern bir şehir bana göre

      Sil
  11. Ayyy ayyy Allahım sana geliyorum. bu nasıl güzel bir manzara. Kopup geliyorum oralara. Önce bodrumla yaktın yüreğimi şimdi Ayder yaylasıyla. Ahh hocam manzaralara bakmaktan cekete bakmadım. Döndüm bir daha bir daha baktım. Bayıldım bayıldım. Şimdi benim adamın başını Ayder yaylası diye yiyecem. Çok güzel. Herşey 10 numara. Cekette bir harika olmuş. kar manzarasına bahar çiçekleri deymiş gibi. Amaninnn tutmayın beni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fundaaa çok güzel buralarrr,turlara murlara katıl gez buraları kısss :)) Alllahhhh senin koca kızacak bize,icat çıkarıyorsun başıma diyecek :))) mutlaka gidin oralara ,Karadeniz görülmeye değer ,ben ilk öğretmenliğimi orda yaptığım için seviyorum oraları

      Sil