4 Şubat 2020 Salı

Deneme bir iki deneme...

Merhabaa,bugün öğrencilerime blog açmayı anlattım ,çünki ünitelerimizde var,gururla benim de bloğum var dedim ama çokk ihmal edilmiş bir blog dedim utanarak😔ama karar verdim bugün bloğumu ziyaret edip tekrar canlandıracağım diye...
Sözümde duruyorum ve bunu bir deneme yayın sayıyorum.Ilk defa da telefondan deniyorum.

Deneme yayınım bizden bir foto olsun bari,oğlum mezun oldu yaşasınnn,hukuk stajını yapıyor şimdi🤗öğrencilerim de birer blog açacaklar bakalım merakla  bekliyorum özgünlüklerini ve yaratıcılıklarını..

29 yorum:

  1. Hoş geldin Sevgili Nuray.
    Ben de yeni döndüm bloga:)
    Ne. Güzel oğlunu kutluyorum devamında bol şans diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldumm.çokk ihmal ettik cidden bu kadar da olmamalıydı değil mi...Sizin de dönmenize sevindim.çokk teşekkür ederim:)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Hoş geldiniz:)
    Oğlunuzun mezuniyeti hayırlı uğurlu olsun. Yazmaya devam edin lütfen;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldumm.Ben de mutlu oldum.nasıl girildiğini bile unutmuştum ayıp bana ama bir bahaneyle döndüm neyse ki 🤗çok teşekkür ederim. Sizi gördüğüme de çok sevindim.

      Sil
  4. Hocam merhaba. Bloğunun çok güzelmiş tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  5. Bu arada ben Mehmet ali kartal

    YanıtlaSil
  6. Bu arada ben Mehmet ali kartal

    YanıtlaSil
  7. Hocam merhaba. Bloğunun çok güzelmiş tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  8. Nuray Hocam, İyi ki dönmüşsünüz. Baksanıza ne kadar seveniniz varmış. Bu arada bende şimdi ilk yayınımı yaptım umarım devamını getirebilirim. :)

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Hocam geri dönmeniz iyi olmuş. Gerçekten çok seveniniz varmış. Bu arada ben Çiçek.

    YanıtlaSil
  11. Nuray hocam blogunuza hayranlıkla tek tek baktım çok güzeller iyi ki geri dönmüşsünüz.:)

    YanıtlaSil
  12. Hocaam 2 gün ne yazıcağımı düşünmenin ardından sade bir merhaba diyip köşeme çekilmek istiyorum.;)

    YanıtlaSil
  13. Herkes duysun mekanın sahibi geri geldi
    :D tekrardan hoşgeldiniz öğretmenim
    (Barın)

    YanıtlaSil
  14. Hocam geri dönmeniz iyi olmuş. Hocam güzel olmuş.bu arada ben dilan hocam yeni açtım

    YanıtlaSil
  15. hoş geldin :)
    mezuniyeti kutluyorum, sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  16. شركة المثالي سوبر لخدمات المنازل

    شركة كشف تسرب المياه ببريدة 


    شركة كشف تسربات المياه بالدمام 


    <a href="https://light-elrahman.com/%D8%A7%D9%84%D8%AA%D8%AE%D9%84%D8%B5-%D9%85%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D8%AD%D8%A9-%D8%A7%D9%84%D8%AD%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%AE%D8%A8%D8%B

    YanıtlaSil
  17. hayırlı olsun mezuniyeti oğlunuzun, yolu açık olsun..
    umarım blog dünyası yeniden canlanır, bende dahil çok ihmal ettik, ilk göz ağrımız buloğumuz insan kıyamıyor... iyi günler...

    YanıtlaSil
  18. hello dear sir/madam
    I read your blog Deneme bir iki deneme...for a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Hyderabad

    YanıtlaSil